Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pracownicy Obsługi i Administracji

Pracownicy Administracji

  • Specjalista ds. żywienia - EWA GIBASZEK
  •  godziny pracy:
    • pon., środa, czwartek i piątek: 7.00 - 15.00
    • wtorek: 9.00 - 17.00
  • tel. 42 636 60 89

Do zakresu zadań specjalisty ds. żywienia należy w szczególności:

  •  prowadzenie spraw związanych z odpłatnością za przedszkole;
  • zaopatrywanie przedszkola w artykuły spożywcze i przemysłowe, środki czystości i inne , zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych;
  • prowadzenie kartotek magazynu żywnościowego, sporządzanie rozliczeń miesięcznych, raportów za pomocą programu komputerowego zgodnie z terminami;
  • układanie jadłospisów dekadowych i prowadzenie związanej z tym dokumentacji.
  • nadzorowanie prawidłowego porcjowania racji żywnościowych;
  • przestrzeganie stawki żywieniowej i terminów przydatności artykułów spożywczych
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kuchni (przygotowanie i porcjowanie posiłków zgodnie z normami, prawidłowym wykorzystaniem produktów do przygotowania posiłków, przestrzeganiem czystości);
  • przestrzeganie procedur związanych z HACCP , prowadzenie dokumentacji;
  • prowadzenie świadczeń BHP dla pracowników;
  • prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej i przychodzącej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Pracownicy Obsługi

W przedszkolu zatrudniony jest personel obsługi:

  • 1 kucharka
  • 1 pomoc kuchenna
  • 1 pomoc nauczyciela
  • 3 woźne
  • 1 pracownik gospodarczy

Zakres zadań pracowników nie będących nauczycielami określa § 39 ust. 1- 8 Statutu Przedszkola (.pdf)

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 5 w Łodzi
odpowiada: Małgorzata Joachimiak-Kościan
data: 11-01-2022
wytworzył: Małgorzata Joachimiak-Kościan
data: 11-01-2022
data: 11-01-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 11-01-2022 - Edycja treści
  • 08-02-2016 - Edycja treści
  • 18-11-2015 - Edycja treści
  • 14-05-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 708