Rejestry, ewidencje, archiwa
Przedszkole prowadzi następujące rejestry, ewidencje, archiwa:
- Dzienniki zajęć przedszkola
- Dziennik korespondencji
- Rejestr dzieci 6 letnich podlegających naborowi
- Rejestr zaświadczeń o spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego przez dziecko 6 letnie
- Rejestr skarg i wniosków
- Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej
- Rejestr zarządzeń przewodniczącego Rady Pedagogicznej
- Zeszyt zarządzeń dyrektora przedszkola
- Ewidencja zatrudnionych pracowników
- Ewidencja obecności w pracy
- Ewidencja czasu pracy
- Ewidencja pieczęci urzędowych
- Ewidencja wypadków pracowniczych
- Ewidencja wypadków uczniów/dzieci
- Karty przydziału odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej
- Ewidencja środków trwałych
- Ewidencja inwentarza pozostałych środków trwałych ( wartościowo-ilościowa)
- Ewidencja inwentarza pozostałych środków trwałych ( ilościowa)
- Ewidencja inwentarza - wartości niematerialne i prawne
- Wykaz akt przekazanych do archiwum zakładowego
W archiwum zakładowym przedszkole archiwizuje zgodnie z instrukcją kancelaryjną następujące dokumenty:
- Kadry
- Płace
- Dokumenty finansowo-księgowe
- Dokumenty z przebiegu procesu wychowawczo-dydaktycznego
Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć pisemny wniosek do dyrektora przedszkola.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 14-05-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 625