Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Przedszkole prowadzi następujące rejestry, ewidencje, archiwa:

  1. Dzienniki zajęć przedszkola
  2. Dziennik korespondencji
  3. Rejestr dzieci 6 letnich podlegających naborowi
  4. Rejestr zaświadczeń o spełnianiu obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego przez dziecko 6 letnie
  5. Rejestr skarg i wniosków
  6. Rejestr uchwał Rady Pedagogicznej
  7. Rejestr zarządzeń przewodniczącego Rady Pedagogicznej
  8. Zeszyt zarządzeń dyrektora przedszkola
  9. Ewidencja zatrudnionych pracowników
  10. Ewidencja obecności w pracy
  11. Ewidencja czasu pracy
  12. Ewidencja pieczęci urzędowych
  13. Ewidencja wypadków pracowniczych
  14. Ewidencja wypadków uczniów/dzieci
  15. Karty przydziału odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej
  16. Ewidencja środków trwałych
  17. Ewidencja inwentarza pozostałych środków trwałych ( wartościowo-ilościowa)
  18. Ewidencja inwentarza pozostałych środków trwałych ( ilościowa)
  19. Ewidencja inwentarza - wartości niematerialne i prawne
  20. Wykaz akt przekazanych do archiwum zakładowego

W archiwum zakładowym przedszkole archiwizuje zgodnie z instrukcją kancelaryjną następujące dokumenty:

  1. Kadry
  2. Płace
  3. Dokumenty finansowo-księgowe
  4. Dokumenty z przebiegu procesu wychowawczo-dydaktycznego

Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć pisemny wniosek do dyrektora przedszkola.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Miejskie nr 5 w Łodzi
odpowiada: Anna Szymczyk
data: 14-05-2015
wytworzył: Anna Szymczyk
data: 14-05-2015
data: 14-05-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 14-05-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 625