Rada Rodziców
Kompetencje Rady Rodziców określa art. 84 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.–Prawo oświatowe oraz § 12 Statutu Przedszkola.
Członkowie Rady Rodziców wybierani są co roku podczas zebrań oddziałów, po jednym przedstawicielu rad oddziałowych.
Rada Rodziców wykonuje swoje zadania zgodnie z uchwalonym przez siebie Regulaminem Rady Rodziców.
Regulamin określa strukturę i tryb pracy Rady, tryb przeprowadzania wyborów do rad oddziałowych oraz ich przedstawicieli do Rady Rodziców.
Kadencja Rady Rodziców trwa jeden rok szkolny.
REGULAMIN RADY RODZICÓW [.pdf, 757.20 kB]
uchwała nr I - 2017/2018 Rady Rodziców z dnia 26.09.2017 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu [.pdf, 195.75 kB]
Zasady gospodarowanie funduszem z dobrowolnych składek rodziców określa § 15 , § 16 , § 17 i § 18 Regulaminu Rady Rodziców
KONTAKT - telefoniczny może nastąpić na telefon przedszkola 42/ 636 60 89 lub na pocztę mailową przedszkola kontakt@pm5.elodz.edu.pl
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 09-03-2020 - Edycja treści
- 01-12-2017 - Edycja treści
- 18-11-2015 - Edycja treści
- 14-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 21-10-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 802